korunk mmg cool gile kalo korunk click ni =)

Wednesday, 14 November 2012

Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat

Hai dan salam to ollzz…
Semalam pertama kali join segment…hari ni terpanggil untuk join contest pula…Tajuk yg ditonjolkan berjaya mengusik hati admin…”Saya Sayang Kamoo Sahabat” . Nak tau info lanjut…klik klik banner comel di bawah ni..

The Diary of Didiey
Tujuan join ni bukan untuk menang pon..untuk melahirkan rasa appreciation untuk sahabat yang disayangi…gamba??chupp!!tunggu la dulu..abis post br admin tayang gamba..kasik surprise surprise!!!
Sahabat baik admin ni boleh kategorikan sebagai sahabat sejati tahap dewa ke -19  lah (hakhak ^-^) sebab die sentiasa ada disisi admin dikala admin jatuh dan bgn..dan jatuh skali lagi..aiyakk..banyak kali jatuh…
I met him for the past 3 years (we are working collegue).. Betul kata org, working life is never be the same like student life…cabaran yg dtg bertimpa2…..di kala kesedihan (kene marah+kene maki hamun+kene belasah dan sebagainya),sahabat inilah yg menceriakan hati….. Di kala suka pon,die juga lah yg menceriakan hati….di saat gile2 pon, dia la juga yang terpaksa melayan karenahku yang teruk ini….hihi…terima kasih sahabat.Semoga persahabatan yg terjalin akan lebih utuh dan kekal keakhir hayat..amin
So, untuk menghargai jasa kamu, sy mendedikasikan cerpen pendek tk seberapa ini khas untuk kamu sahabat dengan msg “SAYA SAYANG KAMOO SAHABAT” ...Ini lah sahabat comel/kesayangan saya !!!

Inilah K.A.M.I..Sahabat saya si arnab biru itu!!hikhik..


diusia 26 taun tp masih menyukai aktiviti ini..*CHILL!!!*

 
Cheers for our frienships darl!!!

K.A.M.I.  S.E.L.A.M.A.N.Y.A

 p/s: Sy nk tag sume kekawan leh =) click cni...     cni...      cni jugak

4 comments:

Fred D4U$ said...

Wakakaka.. TQ my Frenz a.k.a My Dearest.. Luv the last picture..hehe

~didiey~ said...

thanx join n good luck :)

follow uuuu...hehe

Cik Amal said...

good luck dear
semoga persahabatan korang berkekalan.. done follow sini
member2 saya pulak gila gila, xlarat dibuatnya..hahaha
http://sayacikamal.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

Aida Omar said...

aida pun join segmen nie.. salam kenal elly :) sweetnye gambar2 tu.. hehe

http://www.diarisifroggie.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html